Saturday, February 16, 2013

Tomy, băiețelul cuminte :)

Copilul nostru pufos a fost născut cu o hernie abdominala :(. Dar asta nu a fost o problema pentru noi.
Băiatul are acum 4 luni și o săptămână și deja a fost operat :).

Inițial discutasem cu medicul veterinar sa îl operam după ce va împlini 9 luni.... Dar băiatul creste repede, evident ca a crescut și hernia. Am mers din nou la medic sa îl controleze și am decis sa facem mai devreme intervenția. De ce? Este foarte simplu :), Tom este un năzdrăvan, sare prin toată casa, se urca pe toate mesele, pe dulapuri, mai exact, nu scăpa nimic neexplorat de el :D

Bun, l-am programat pentru 2 februarie la operație. Uf, băiețelul nu a primit mâncare în dimineata respectiva și era destul de plangacila :) ( eu mai mult decât el).

Am ajuns la medic, i s-au făcut din nou verificări dar și primul anestezic. A fost un moment dureros sa îmi aud puiul miorlaind plangacios, sa îi văd ochișorii cum i se dau peste cap... Dar doamna doctor ne încuraja și ne spunea sa fim tari, altfel îi transmiteam piticului starea noastră și nu e bine pentru el.
La a doua injecție de anestezie a adormit imediat.

Cat am fumat noi o tigare și am dat o tura de bloc, tot cam atât a durat și operația, am mai stat 5 minute lângă el când doamna doctor îl cosea.

Am ajuns acasă și piciul a mai dormit o ora, s-a trezit și a început sa umble "beat" prin casa... Offff, blegul, cădea și se ridica intr-una, dar în cele din urma a ajuns în sufragerie la prietenul lui de somn, Dragy Fluffy. S-a trezit după 3 ore înfometat. După ce a păpat bobite si-a reluat traseele în țopăieala :).

A dormit liniștit toată noaptea, cu noi, iar a doua zi am mers la medic sa îi facă antibiotic.
La cabinet - Surpriza! Băiatul s-a îndrăgostit de o fetiță care îi semăna leit, dar era mai mare decât el ( la vârstă). Au făcut schimb de impresii și replici și bineînțeles ca nu a scos un sunet la injecție, doar era o domnișoară lângă el :D

Tomy este un băiat curajos, este sufletul nostru și îl iubim din suflet.
Acum puiul doarme pe piciorușele lui tati, exact cum îi place.

Va iubește mami, pitaci :)!



No comments:

Post a Comment