Saturday, February 16, 2013

Desert de weekend :) - Plăcintă cu mere

Astăzi am decis sa schimbam desertul :), de data aceasta am ales sa desfat papilele gustative ale familiei cu minunatul gust al plăcintei cu mere :).

Ingrediente: 
9 mere roșii parfumate
4 plicuri zahar vanilat
2 linguri zahar
200 ml ulei
Foi plăcinta Morarita
Scorțișoara
1 ou
30 grame margarina

Mod de preparare: 
Se dau merele prin răzătoare, eu nu le curat de coaja (de fapt, sotul meu se ocupa de mere), eu am grija sa nu îmi rup unghiutele :)).

Se pun merele pe foc mic intr-o cratiță alături de zahar vanilat, scorțișoara, zahar și margarina. Se amesteca bine, fără întrerupere, pentru a nu se lipi, timp de 10 minute.
Se unge tava cu ulei, adaug hârtie de gătit (unsa cu unt sau ulei) și punem prima foaie. Adăugam compoziția și ultima foaie Morarita. Bat bine oul cu o picătură de ulei și ung foaia pe deasupra. Se da placinta la cuptor încins timp de o ora.

Se scoate din cuptor, se lasă la răcit. O tapetez cu zaharul pudra vanilat iar după ce se răcește complet este tocmai buna de savurat!

Pofta buna! :)

Maine voi găti ceva super gustos, rămâneți aproape, revin cu poze (pas cu pas de data asta) :D




No comments:

Post a Comment