Friday, January 4, 2013

Despre mine :)

Lung drum, dar dacă este parcurs în 2, pare mai lin... Fără prea multe hopuri. Sunt Michellle, mama tuturor pisicilor, cum mă mai prezint eu, uneori. Da, ador pisicile, probabil într-o alta viața am fost / voi fi pisica :).

Sunt viitor psiholog, dar mai am câțiva pași de parcurs pana voi obține dreptul de a practica. Nu mă grăbesc, sunt tânără, am toată viața înainte ( după cum îmi zice sotul meu).

In al doilea an de facultate, din greșeală, mi-am descoperit o pasiune... IT-ul... Știu, nu are nici o legătură cu psihologia, dar dacă lucrezi în vânzări it, cu siguranță o poți aplica în timpul întâlnirilor.

Am un copil mic, împlinește 3 luni pe 8 ianuarie, il cheamă Tomy și este un alintat de pisic.
Momentan, cam atât despre mine, sa vedem ce inspirație voi avea pentru blogul meu. 


No comments:

Post a Comment